zondag 4 maart 2018

Alledag | On hold

Mijn laatste blog van 2017 ging over terug- & vooruit kijken. En over het magazine van Liefke. "Waarom kiezen zo belangrijk is"... Lees het hier. Vlak daarna de beslissing genomen om de schuur op "on hold" te zetten. Nu we een paar maanden verder zijn kan ik vertellen dat dat een goede beslissing is geweest. Niet verwacht dat ik het zelfs fijn vind. Ik geniet volop van mijn "extra" tijd. Waar ik ben & wat ik ook doe. Op mijn werk, met vriendinnen, thuis op de bank of zomaar in de schuur. Zonder de druk dat er iets af moet, dat ik van mij moet laten horen, laten weten waar ik mee bezig ben, dat ik er nog ben.

Gewoon met je koffie & kop in de zon, zodra het kan. En dat kon vandaag. Heerlijk. Voor het eerst dit jaar op de loungebank! De zelfgemaakte loungebank, een schot in de roos. Gaat gewoon het 7e seizoen in. De zon is daar nu weg, de koffie is op en ik heb zowaar de creativiteit om dit met jullie te delen.


Volgende maand gaat de website offline. Wil wel even de teksten veilig stellen. Die wil ik bewaren voor een "je weet het niet" moment. Ook omdat ik mijn eigen website gewoon nog steeds mooi vind.

Komende periode wel drukdoende met klussen in huis. Althans dat zit zeker in de planning. Daar blijf ik over schrijven. Dit is gewoon mijn dagboek, zo leuk om terug te lezen.

Fijne zondagmiddag! Of een welkom thuis vanuit de in de meeste gevallen bergen denk ik.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten