maandag 17 november 2014

Dressoir Queen Ann

Zo kwam ze binnen, Queen Ann. Donkerbruin. Nu herken je haar niet meer. Eind september kreeg ik een mail van Jolanda met de tekst: "Ik overweeg om het kastje uit bijgaande link te kopen. Ik zag je website en vraag me af of je het kastje van de bijlage blauw/grijs zou kunnen maken (brocante stijl), beetje doorgescheurd."

Een week later werd dit dressoir bij mij afgeleverd. Onder het genot van een cappuccino hebben we de kleur uitgezocht. Powder Blue uit de Abbondanza krijtverf serie.

 

Een geweldige opdracht. Ik zag het meubelstuk onder mijn handen veranderen. De binnenkant kreeg de kleur Light Steel. Ook van Abbondanza. Hier de foto's van de dag dat ze de Schuur verliet.


 

Ze staat op haar eindbestemming. Al een leuk bericht en foto van Jolanda mogen ontvangen :) Nu is het echt rustig in de Schuur. Jullie hebben nog een blog van mij tegoed over stoeltjes uit Grootmoederstijd.

Ook thuis heerlijk aan de gang met een minimorfose. Eigenlijk wel een metamorfose. En wat te denken van mijn familie- en sociale leven. Komende tijd is het privé gezellig druk met feestjes & verjaardagen. De Meesmaand is inzicht.

~XG~

PS: Meesmaand is van 28 november tot en met 27 december. Dit is echt onze maand. Naast Sinterklaas & Kerst vieren wij ook vier (4!) verjaardagen in ons gezin. Druk & Gezellig!


4 opmerkingen:

  1. Wat is dit prachtig geworden! Supermooie kast nu. Gr.Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Pauline. Jij weet wat het is om meubels onder je handen te zien veranderen. Zo mooi om te doen.

      Verwijderen
  2. Wat een beetje verf wel niet kan doen.
    De kast krijgt meteen een hele andere uitstraling.
    Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Alet, dank je wel. Verf doet inderdaad soms echt wonderen. Fijne dag!

      Verwijderen