dinsdag 24 december 2013

Kerstavond

Deze dag zit er bijna op. Even genieten met een wijntje. De cadeautjes zijn ingepakt. Voorbereidingen voor het voorgerecht zijn gedaan. Tassen met spullen die mee moeten staan klaar. Die laatste zogenoemde "kleine dingetjes" kosten toch veel tijd. Altijd meer dan ik denk & inplan. 

Snel nog een paar menukaartjes (16!) voorzien van een kerstfoto uit voorgaande jaren. Voor de tafelindeling morgen. De houten standaardjes komen uit de Shop van 63. De gekleurde standaardjes heb ik net even gemaakt. Een speelgoedblokje met een ijzerdraadje. Voorzien van een rendiertje of boompje. Benieuwd naast wie ik zit :)


Voor de volwassenen... 
...en voor de kinderen!

Morgenochtend de Bitterkoekjestulband met chocolade uit de Allerhande bakken. Lijkt me heerlijk, ben benieuwd. Kun je niet wachten op mijn resultaat? Klik op de foto voor het recept. Sophie gaat voor de kids een au naturel Kerstboomcake bakken.


Bitterkoekjestulband

En dan... alleen maar genieten van de komende Kerstdagen. Morgen dus een dagje met de hele familie. Altijd gezellig! Heerlijk in mijn ouderlijk huis. Donderdag een relaxed dagje met het gezin. Kerstlichtjes & kaarsjes aan. Top 2000 op de achtergrond, soms iets harder. Tafel vol met kerstkaarten. Eindelijk een beginnetje maken om de "zelfgekochte" kerstkaarten te schrijven & te versturen. Zoals ieder jaar worden onze kerstkaarten nieuwjaarskaarten. Terwijl ik ze altijd op tijd in huis heb, inclusief postzegels!! Om vervolgens leuk af te sluiten met een 3e Kerstdag, onze laatste verjaardag van dit jaar. 

Deze schatjes wil ik jullie niet onthouden. Onze jongens! Nu net 18 & 17 geworden. Het idee was deze als kerstkaart te versturen. Om iedereen een goed & gezond 1999 toe te wensen. Haha. Hartje zomer en dan kerstmutsen in de koffer. Ze zijn nooit verstuurd. Ach, zo gaat het wel vaker met ideeën. Of is dat alleen bij mij?



Ondertussen komen er bij mij een paar 'whatsappjes' binnen & zie ik via FB en IG allemaal gezellige kerstwensen langskomen. Dank! Uiteraard wens ik ook iedereen een hele fijne & gezellige Kerst. Met een heleboel sneeuw!! ;)

~XG~


Geen opmerkingen:

Een reactie posten