zaterdag 28 december 2013

Meesmaand #3

Zo, dat was het dan. De Meesmaand van 2013. Het begon met een mijlpaal. Onze oudste zoon nu 18! Onze middelste wilde graag een winterbbq. Gezellig stel die pubers. Het winterse weer was top die avond. De verjaardag van onze prinses was een mooie afsluiter van deze maand. Inmiddels zitten de verjaardagspullen weer in de oerlelijke maar handige verjaardagstrommel. Tot over 48 weken ;)


18! :)

Blow out the candles!

En nu? Heel even terug naar alledag om over een paar dagen het oudejaar te vieren. Met al haar mooie & geweldige en helaas ook verdrietige momenten. Dat is het leven! 

 

Even over mijn vorige blog. Daar schreef ik over de au naturel Kerstboomcake van Sophie en de Bitterkoekjestulband uit de AllerHande. Nou, beiden waren een succes op 1e Kerstdag! In de komende dagen ga ik 'm weer bakken, die Bitterkoekjestulband.  Om nu de familie uit het zuiden des lands te verrassen. 

Cadeautje van Sophie

En vanavond? Haardje aan én HGT. Dat laatste beetje verplicht, wel relaxed. 

Ik doe net of het nog een tijdje duurt voordat het Oud & Nieuw is. Het is nog maar 3 dagen 2013. Toch neem ik deze dagen zeker de tijd om lekker te bladeren in tijdschriften. De VT Wonen en 101 Woonideeën kreeg ik vandaag van mijn kleine meisje. Als dank voor het organiseren van haar feestje. De lieverd!

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten