vrijdag 16 november 2018

Werkvan63 | Meidenkast

In ons ouderlijke huis had ik zo'n mooie oude meidenkast op mijn kamer. Deze verhuisde mee naar mijn eerste kleine appartement. Later naar een iets groter appartement. Uiteraard verhuisde de kast mee toen ik ging samenwonen. Om een paar jaar later weer te verhuizen naar het huis waar we nu wonen. Al die verhuizingen (de interne meegerekend) heeft de kast niet overleefd. Nu ik aan het ruimen ben kom ik dingen tegen waarvan ik destijds dacht "hier wil ik iets mee". De pootjes zijn nu kaarsenhouders geworden. Leuke herinnering aan een kast die van ellende uit elkaar viel, waar ik op uitgekeken was & nu jammer vind dat ik hem niet meer heb.


Twee deurtjes & twee lades liggen nog op de zolder van de carport. Daar blijven ze liggen totdat de zolder aan de beurt is. Waarschijnlijk gaan ze weg. Want alles wat weg is, daar hoef ik niets meer mee. Wat een rust!

~XG~

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel Jeanette. Was gisteren weer even in Zwolle. Wat een leuke gezellige stad, zelfs op een druilerig koude dinsdagavond.

      Verwijderen