vrijdag 22 december 2017

Winkel van 63 | 500

Zoals ik mijn blog als een soort dagboek zie, zo zie ik IG als fotoboek. En iets dat ik leuk vind deel ik graag. Sinds vorige week staat de teller op 500. Is dat belangrijk? Nee. Is dat leuk? Ja, zeker wel. Tijd voor een actie.

Zo deelde ik vorige week een foto #500 met de tekst: "500 | het is hier echt een komen & gaan van volgers. Gezellig dat je er bent! Leuk dat je er was. Dank! Daarom geef ik een product van 63 weg. Vind je dat leuk? Zoek iets (of meer) uit & laat mij het weten. Hoe? Dat maakt niet uit, als ik maar weet dat je meedoet. Tot donderdag 20.00 uur! Producten vind je op de site en/of op IG & FB. Spannend! Fijne nieuwe week. De laatste normale van 2017! ~XG~ "


Hier onder zie je de gekozen producten. Ik doe gewoon lekker gek! Iedereen die een wens heeft achtergelaten krijgt het product thuis gestuurd. Past helemaal bij deze gezellige periode van het jaar. Voor de Kerst gaat het niet lukken. Ligt dat niet aan de drukte bij PostNL, dat is mede dankzij mijn planning. Beetje druk op het werk. Er wordt gewerkt alsof we in 2018 geen dagen hebben :(


't Liefst wil ik nu alle namen noemen maar niet iedereen heeft een "echte" naam op IG. Dus dames... ben je getagd in de foto op IG? Stuur dan je adres (pb of gerla@schuurvan63.nl) dan ontvang je zo snel mogelijk jouw gewenste cadeautje.


Mooie afsluiting van 2017! Volgend jaar zie ik wel weer. Wens jullie allemaal hele fijne feestdagen. Je weet het hè. De Kerstman zegt niet voor niets ho ho ho. Geniet ervan!

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten