dinsdag 21 november 2017

Tipvan63 | Cadeaubon

Nee, Schuur van 63 geeft geen cadeaubonnen uit. Wel over nagedacht. Omdat ik alles zelf maak & daarbij dankbaar gebruik maak van gebruikte materialen is mijn voorraad niet heel groot. Vandaar. Wil je echt iemand een bon van 63 geven? Neem gerust contact met mij op dan vinden we daar vast iets moois voor.

In de tijd van "ontspullen" merk ik dat in mijn omgeving steeds vaker een bijdrage wordt gevraagd voor een groter cadeau. Dan vind ik geld geven leuk! Als dat het geval is, geef ik er toch altijd iets bij om het cadeau meer aan te kleden. Een paar ideetjes met producten uit de Schuur.

houten huisje met magneet
nog een clipboard
palletblokje met vaasje
Een bijpassend kaartje maakt het af. Enveloppe met inhoud of een cadeaubon erbij. Inpakken & klaar! Erg leuk. Alle kaartjes die je ziet komen uit de webshop van Happy June. Neem een kijkje op de site van Ilse. Mijn agenda van dit jaar (& ook die komend jaar) komt ook bij Happy June vandaan. Zo'n fijne agenda. Kijk maar eens op haar site.

Uiteraard neem ik deze producten ook mee naar de komende markten. Zie Agenda van 63.
Nou doeg, ik ga koken. Fijne avond!

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten