dinsdag 18 juli 2017

DIY | Kleed

Afgelopen zondag, home alone. Sport op de achtergrond, af en toe switchen tussen Wimbledon, Max & de Tour. Ondertussen bedenk ik dat ik wel iets wil doen. Deze lap (ooit gekocht bij de kringloop) lag al op de bank. Nog niet afgewerkt. Zie je niks van, als je hem een beetje slim vouwt. Wist dat ik ergens bolletjeslint had liggen. Dus...


Eerst de randen aflocken daarna het lint eraan naaien. Dat locken is easy peasy, nadat je goed hebt gemeten om het kleed recht af te hechten. Dat lint, wat een gepriegel. Spelden, rijgen en dan naaien. Blijven die bolletjes steeds in het naaivoetje hangen :( Gelukkig had ik maar lint voor een kant, dat scheelt een hoop. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Of beter gezegd, het effect. Ik vind het leuk!


Net op tijd klaar & alles weer opgeruimd om de dames te zien voetballen. Dat was zondag. Inmiddels is het dinsdagavond. Dat houdt in dat het morgen woensdag is. Yes! Wat gaan we dan doen? Niet veel, gezien de temperaturen :) Fijne avond &/of een lekkere woensdag!

~XG~

2 opmerkingen: