vrijdag 10 februari 2017

Project Schuur

Afgelopen weekend een auto vol naar de stort & een auto vol naar de weggeefwinkel. Dank buuf, dat heb je fijn voor mij gedaan! De zakken beton liggen geduldig te wachten. Eerst de vorstperiode voorbij laten gaan. Geeft mij de tijd om de Schuur echt even grondig aan te pakken. Op IG plaats ik af en toe een foto met de #projectschuurvan63. En dat opruimen. Heerlijk én leuk! Ik kom weer dingen tegen die even niet in gebruik waren.... zoals dit gereedschapskistje. Gemaakt door Sophie tijdens een knutselmiddag hier in het dorp. Al wat jaartjes terug.


Mooi rood is niet lelijk, echter niet helemaal mijn kleur. Uiteraard doe ik zo'n kistje niet weg. Restje krijtverf doet vast wonderen. Heerlijk, zo'n klusje tussendoor. Ondertussen ben ik ook bezig op zolder. Sommige spullen van zolder naar de schuur en andersom. Alles krijgt uiteindelijk een vaste plek *schrijft ze hoopvol*. Daar staan 2 ladekasten, die mogen overigens nog wit worden geverfd worden *vult to-do-lijstje aan*. Het idee is om op die lades namen de plakken of te verven. Op het kistje testen of dat leuk is.



Ik vind het leuk, voor een kistje zoals dit. Niet voor op de lades. Dan maar een keer of wat de verkeerde lade openen ;) En dit kistje gaat gezellig mee met #63oplocatie!

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten