maandag 8 februari 2016

TV Meubel #2

Eindelijk! Daar istie dan. Ons tv meubel. In het echt nog veel mooier ;) Superstrak!
Het meubel, naar eigen ontwerp, is volgens mijn gezinsleden mooier geworden dan toen ik het probeerde uit te leggen en de daarbij behorende tekening liet zien. Geen groter compliment toch?


De televisie is toch wel een ding in de woonkamer. Dat hoor ik wel meer. Qua inrichting altijd rekening met dat ding. Die van ons vind ik eigenlijk al te groot. Maar ja... kleiner krijg ik niet voor elkaar. Ben al blij dat ik een groter model tegen kon houden. En wat duurt het, dan staat er helemaal geen televisie meer in de woonkamer. Zelf kijk ik niet veel tv. Zo af & toe een avondje met zijn allen voor die zogenoemde "pit" hangen kan ik echt wel waarderen.

Dan die apparaten die erbij horen. Zo'n recorder, xbox, kinect whatever, zo lelijk. Op zich is dit al een prima oplossing. Misschien dat ik dat gedeelte nog ga bekleden, zoals het oorspronkelijke idee ook. Hoe en waarmee? In ieder geval op een manier dat de afstandbediening nog wel werkt.


Bewust gekozen voor een lager gedeelte bij de haard. Hier kan ik en ieder ander heerlijk zitten als de haard brandt. Zo'n lekker stekkie. Ook als de haard niet brandt trouwens :) Meteen een extra zitplek als het nodig mocht zijn. Genoeg ruimte voor haardhout. Dat was de opzet. Echter is dit sierhout. Lekker droog, niet dat natte hout van buiten. 


Daarom afgelopen weekend snel een houtmand gescoord. Bij Leen Bakker. Fijne dinsdag!

~XG~

PS: belangstelling? Binnenkort meer info op www.schuurvan63.nl.

2 opmerkingen:

  1. Ik zag de kast al op Instagram, echt prachtig gemaakt. Vooral het gedeelte met kussen vind ik mooi. En inderdaad, soms is het wel fijn om gewoon even TV te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen