maandag 29 februari 2016

Nog steeds FEEST!

Het is maart! Bijna dan, we hebben een dagje extra dit jaar ;) Dat geeft mij even om stil te staan bij de datum 1 maart. Van een Klein beetje FEEST!!Feestje! en Party Time! naar Nog steeds FEEST!


Deze maand heeft als grootste opdracht het aanpakken van de Schuur. Mijn kleine maar o zo heerlijke werkplaats. Deze verdiend na al die jaren toch een echte (en grote) metamorfose. Doe wel eens een poging, toch is deze klus te groot om er zomaar even tussendoor te doen! Dus... deze maand gaat het dan gebeuren (of het weer moet zo tegenzitten). Als alles gedaan is, dan trakteer ik! Tenslotte, wie jarig is trakteert!

~XG~

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vierde blogverjaardag! Super.
    En veel succes met de Schuur metamorfose. Spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Alet! Vandaag een start gemaakt, schiet niet op. Moet namelijk eerst opruimen en ik zie overal ideeën :) Ik houd je op de hoogte van de metamorfose. Nogmaals dank je wel! Groet Gerla.

      Verwijderen
  2. Heerlijk dat je daar ook nog de tijd en energie voor hebt!

    BeantwoordenVerwijderen