donderdag 30 juli 2015

Blue & White

Blauw is toch echt mijn favoriete kleur. Niet alleen in de keuken, wel met name... In de Ariadne at Home van deze maand stond een leuke Mix. Houd ik van. Zo ben ik al enige tijd geleden begonnen om mijn servies bij elkaar te sparen. Kringloop of Nieuw? Maakt allemaal niet uit, als het maar blauw & wit is. Afgelopen dagen heb ik een paar leuke items gescoord in het zuiden van ons land.


Mijn ouders kwamen gezellig langs. Met mijn moeder een ochtend op pad, op zoek naar kringloopwinkels in de buurt. In de kringloop Valkenburg zag ik onderstaande fruittest staan. Voor weinig ;) Simpel wit & zonder onderbord dat dan wel. Even verder zoeken aldaar & het blauwe bord maakt deze fruittest compleet. De blauwe bessen van de boer maken het plaatje af. Lekker dat ze zijn, die bessen! Ook de diepe borden komen van deze kringloop. Perfecte aanvullingen op mijn blauwe Mix & Match servies.


Tijdens een middagje Maastricht (wat een fijne stad is dat toch, met dito winkels) zag ik deze handdoek van de Knit-tet & droogdoek van Studio Job by Textielmuseum. Cadeautje voor mijzelf. Althans dat was de bedoeling. Ik kreeg ze cadeau van mijn moeder.


Op naar de dag van morgen. Normaal werk ik alleen de vrijdagochtend. In verband met vakanties van collega's morgen de hele dag. Is niet erg. Genoeg te doen & mijn werkplek is wel heel erg fijn deze keer :)

~XG~

2 opmerkingen:

  1. Mooi dat blauw. Heb ik ook veel.
    Heb de servetten van Ikea gelijk op mijn lijstje gezet.
    Fijn weekend na je dag werken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jeanette. Die servetten, inderdaad van Ikea. Blijven leuk. Jij ook een fijn weekend. Groet Gerla

      Verwijderen