donderdag 21 mei 2015

Werk van 63

Schreef ik enige tijd geleden dat ik geen grote opdrachten meer aanneem. Een vriendin helpen doe ik graag. En een leuke zus van een lieve vriendin ook. Die leuke zus vroeg of ik mee wilde denken over een tv-meubel. Na een gezellig middagje aldaar gingen we twee weken later samen in mijn Schuur aan de slag.

Helaas geen toonbare foto's van die middag ;) wel heel veel gelachen.


Zo ook vorige week vrijdag, tijdens het afleveren van het meubel. Het meubel is 350cm lang dus deze moest wel in delen vervoerd worden. Althans in mijn autootje ;) Best spannend. Het meubel heeft in mijn Schuur niet in zijn geheel in elkaar gestaan. Dus... past alles? 

Jawel, alles past & precies op maat. Het blad van het meubel is niet helemaal pas. Even afwachten hoe dit zich ontwikkelt in verband met droogte/warmte binnenshuis. Hout blijft een natuurproduct. Het meubel is gemaakt van steigerhout & geverfd met softsilk van Abbondanza. In de kleur Hemp. Prachtig! 


Toen ik wegreed aan het begin van de avond zei ze nog dat ze haar salontafel in dezelfde kleur ging verven. Bij thuiskomst had ze mij bovenstaande foto al ge-appt. Het is nog geen uur rijden! Gek mens haha. Ook gewoon direct gedaan.

Fijn weekend allen!

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten