maandag 8 december 2014

Inpakken of uitpakken?...

December, een maand van feestjes & cadeautjes. Dit jaar hoefde ik mijn verjaardagcadeau niet uit te pakken. Ik mocht inpakken. Mijn koffer dus:) Wat een fijne verrassing van Mees.

Afgelopen dagen genoten dus van de zon, Mees, een boek, staren over zee, beetje kletsen, drankje & lekker eten. Klinkt best druk, niet dan. Een paar dagen even helemaal niets.


Zo mooi die blauwtinten. De zee was fantastisch qua kleur. Ook van temperatuur trouwens. Deze keer geen boottocht naar een van de riffen gemaakt. Om te duiken of te snorkelen. Dat laatste wel gedaan voor de kust van het hotel waar we verbleven. Mooi hoor. Zelfs daar tropische visjes. 
Photobomb? :)

Nu zit ik thuis aan tafel. Ook fijn hoor. Met laptop en... een echte lekkere koffie in de "nageniet-modus". Koffie maken kunnen ze daar dus echt niet. Vandaag nog heerlijk vrij. 

Straks de kerstspullen maar eens van zolder halen... Geen idee wat het dit jaar gaat worden. Zie al heel veel kerst voorbij komen. Leuk! We gaan het zien.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten