woensdag 1 oktober 2014

Woonbeurs 2014

Verandering! Wij zijn toe aan verandering in het huis. Geen grote verbouwing. Niet alleen een kussentje vervangen. Iets daar tussenin. Nu het ene seizoen weer tijd maakt voor het andere, moet het er toch een keer van komen. De muren fris wit. Of toch een kleurtje? Ander TV-meubel. De schouw is al enige tijd een ergernis, die mag strakker. Dus die gaat er sowieso uit. Zo dat heb ik geschreven! Nu moet ik wel :)

Met die gedachten hebben Mees & ik vandaag de Woonbeurs bezocht.


We hadden het heel gezellig. Er was goede koffie & lekkere taart. Of wij nu echt heel veel  inspiratie hebben opgedaan? Eigenlijk niet. Waarschijnlijk hebben wij niet goed gekeken, gezien al die enthousiaste reacties op blogs & IG. Of we waren op zoek naar onze eigen ideeën die we onbewust al in ons hoofd hebben. Daarbij miste ik echt iets nieuws... ik heb geen spectaculaire nieuwe woontrends gezien.

Natuurlijk heb ik wel heel veel mooie & leuke dingen gezien. Mooie kleuren. Mijn kleuren :) En veel jeans. Dat blijf ik stoer vinden. Jeans in je interieur. Er was echt wel genoeg te zien & doen op woongebied.

Wil je ook een bezoek brengen aan de Woonbeurs? Het is tot en met 5 oktober. Meer informatie? Ga dan naar de site Woonbeurs 2014.

Nu eerst een lijst met To Do & moodbord maken. Wordt vervolgd. Wanneer die veranderplannen waar gemaakt gaan worden? Het zal niet op hele korte termijn zijn. Ik weet het niet. Eerst maar eens wat stappen op papier zetten dus :)

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten