dinsdag 30 september 2014

September

Ook dit jaar heeft september 30 dagen dus op de valreep een korte blik terug op de afgelopen maand. Ik kan & mag terugkijken op een mooie maand. Gewoon om alles. De kleine dingetjes zeg maar...


  • Na een geplande afspraak spontaan ergens gaan eten met een hele lieve gezellige mooie vriendin. Heerlijk dat soort acties. Bij wereldrestaurant Dara te Amersfoort.
  • Om het door mij gemaakte badmeubel in dit mooie totaal plaatje terug te zien. Stoer & trots!
  • Vrijdag 19 september ging mijn haar eraf. Voor het goede doel De Haarstichting. Dit was een "dingetje" voor mijzelf. Je leest het in mijn blog van September 2013.
  • Weekend Breda. Niet eerder geweest. Echt, wat een leuke stad is dat. Een verrassingsweekend van twee moeders voor twee dochters die elkaar nu 10 jaar kennen. 
Op naar oktober. Die start voor mij met een bezoek aan de Woonbeurs. Een van jullie ook plannen om de Woonbeurs te bezoeken? Het is tot en met 5 oktober in de RAI.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten