zondag 31 augustus 2014

Augustus

Zo dit was dan augustus. Vakantie. Een maand lang niks moet, niksen mag. Kan mij niet heugen dat ik zolang achter elkaar vrij ben geweest. Denk mijn zwangerschapsverlof van bijna 14 jaar geleden ;) Het was genieten! Iedere dag.


  • Zo grappig. Deze foto is gemaakt tijdens onze vakantie in Frankrijk. Tijdens het fotograferen zag ik bar weinig vanwege het zonlicht. Op een later moment zag ik dat vader & dochter exact hetzelfde stonden.Vond ik erg grappig.
  • Deze maand gestart met de challenge #100happydays. En ook weer gestopt. Gekomen tot dag 23. Achteraf gezien toch niets voor mij dat "verplichte" gedoe. Gewoon alle dagen een Happy Day!
  • Heerlijk een paar dagen in mijn geboorteplaats. Op bezoek bij mijn ouders met uitstapjes naar vriendinnen. 
  • Familieweekend. Mooie afsluiting van de maand & van de vakantie.

En vanaf morgen draait het hele circus weer. School & werk. Plicht roept. Ach, ook wel weer lekker, die regelmaat. En per 1 september, morgen dus, starten in mijn nieuwe functie. Daar heb ik erg veel zin in! 

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten