woensdag 16 juli 2014

Woensdag Werkplek

Vanmorgen een vroege start. Wegwerken van een to-do-list. Minder leuk en erg leuk, het hoort er allemaal bij. Mijn werkplek was dan ook heerlijk. In ons kleine tuintje aan de grote tafel. Veel gedaan, nog niet alles. Gelukkig hebben we de avond nog. En wat voor een avond. Kleine meid uit logeren, twee mannen hebben een Games of Thrones avondje en de derde man mag ik straks van het station halen. Geeft mij nog even de tijd om deze dag van me af te schrijven. Want....


... de dag lijkt dan wel lang, de to-do's zijn niet allemaal weggestreept. Zoals ik al zei, gelukkig hebben we de avond nog. De kussens van achter naar voren gehaald en een klein beetje gezellig gemaakt. De tuin achter is momenteel ongezellig. Met hier en daar wel een fijn hoekje. Het wachten is op een echte tuinman die de stronken van de twee bomen weg komt halen. Dan kunnen we verder. Blog volgt over de kleine tuin metamorfose.

Het is zo heerlijk om me te verliezen in IG, Pinterest en FB. Ben gek op social media en als ik alleen ben kan ik dat helemaal ongestoord doen ;) 

Waarom wil ik dan deze dag van me afschrijven? Omdat ik door deze avond het gevoel heb dat ik niets heb gedaan. Daarom!

En dit voelt dan weer een stukje beter. Later.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten