woensdag 5 maart 2014

Workshop?

Vandaag geen Schuurdag. Vandaag een dag met mijn twee "langste" vriendinnen. Deze meiden, of moet ik vrouwen zeggen, ken ik al ruim 40 jaar. En da's best lang als je net 47 bent ;) Eens in de zoveel tijd spreken we af. Heerlijk. De bedoeling was een creatief dagje. Of ik een workshop wilde verzorgen? De keus hoe & wat lag bij mij. Ik kan je nu al verklappen dat we daar niet aan toe zijn gekomen. 



Naast alle gezelligheid die ze altijd meebrengen, brachten ze ook mooie tulpen voor mij mee. Staat zo gezellig. Meteen drie vaasjes gevuld. En een heerlijke koek van Bakker Ubak uit Staphorst. Echt verwennerij! Er is nog een stukje, daar ga ik zo wederom van genieten. 

Heerlijk (bij)gekletst over een aanstaand huwelijk, over onze gezellige pubers, over werk en al het andere wat ons zo fijn bezighoudt. Ook genoten van het mooie weer. Eerst met koffie buiten in een zonnig hoekje. Daarna met een wandeling langs de kringloop :) Zal ook eens niet. Leuke stoffen & een knalgele fruittest. Nu op zoek naar een passend bord eronder.


Eenmaal weer thuis hadden we enorme trek. Samen de keuken in om een zoet aardappelsoepje te maken. Het recept komt Uit Pauline's Keuken. Je moet deze echt een keer maken, te lekker.



Zoals ik net al zei er is nog een stukje koek. Dus... Ik ga nagenieten van deze dag & genieten van de avond. Jullie ook?

~XG~

1 opmerking: