maandag 31 maart 2014

Maart

Zit ik nu toch heerlijk buiten met een kopje koffie naast me. Na te genieten van het gezellige weekend en te genieten van het moment, deze avond. Realiseer ik me dat het de laatste dag van de maand is. Het eerste kwartaal van 2014 zit er gewoon op. Maart roert zijn staart. Niet alleen qua weer, ook een beetje qua gezondheid. Komt goed. En...

Maart had zeker Mooie Momenten.



  • Een woensdag met mijn twee "langste" vriendinnen. We kennen elkaar vanaf de kleuterschooltijd. Da's gewoon ruim veertig (40!) jaar vriendschap. Dierbaar!
  • Schuur van 63 was jarig. Een fleurige felicitatie van een vriendinnetje uit de buurt.
  • Een gezellig avondje op stap met vrienden. VIDA Cervercia Taperia te Hilversum. Aanrader.
  • Laatste werkweek in Amersfoort & dus lunch net naast het kantoor. Woon ik echt niet ver van deze mooie stad toch.. na 15 jaar werken op deze locatie zal ik deze plek echt wel missen. Zo makkelijk & fijn ;)

In eerste instantie ben ik met bloggen begonnen om "dingen" te delen. Voor mijzelf is het een mooi naslagwerk, zeg maar een soort dagboek vol herinneringen, aan het worden. Heerlijk!

Op naar de maand April. Deze maand begint altijd met een grap. Wees op je hoede ;)

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten