zaterdag 1 februari 2014

Worteltjestaart

Als ik worteltjestaart hoor moet ik altijd denken aan dat kleine konijntje. "Goedemorgen bakker, heeft u ook worteltjestaart?" Ik zie dat dan voor me. Zo grappig. Ik vind worteltjestaart heerlijk. Eindelijk, voor het eerst zelf zo'n taart gebakken. Ik had nog een paar winterpenen in de koelkast liggen. Als basis heb ik het beslag van bitterkoekjestulband uit de Allerhande genomen. In plaats van bitterkoekjes heb ik een wortelmengsel toegevoegd. Zie hieronder het gehele recept.


Deze taart bak ik zeker nog een keer. Het verzoek vanuit het gezin is al binnen :). Persoonlijk vind ik dat er meer noten in mogen en misschien een vleugje citroen. Gewoon proberen dus....

Ik ben nog lang geen keukenprinses, aardig op weg. Toch?

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten