woensdag 15 januari 2014

Werk van 63

Hoera het is weer woensdag. Vanmorgen weer een stap verder met een fijne opdracht. Een mooi tafeltje voorzien van een andere look. Heerlijk om met meubels bezig te zijn. Dit is het resultaat tot nu toe. Het tafelblad is op maat gezaagd & tijdelijk vastgezet. Voor de foto natuurlijk. Op een later moment het tafeltje weer voorzien van het originele beslag. Het eind is in zicht. Leuk!


Het tafeltje heeft 14 jaar op zolder gestaan en is eind vorig jaar naar mijn Schuur gebracht. Zonder tafelblad dus. In een crème kleur, net niet mooi genoeg om die te behouden. Goed schoongemaakt, flink geschuurd en een "houtwormkuurtje" gegeven.


Terwijl het tafeltje binnen aan het acclimatiseren is neem ik de rest van de dag vrijaf om met een vriendin het bos in te gaan. Om tijdens het wandelen bij te kletsen. Met aansluitend voor haar een verrassing. Ook voor mij. Het is iets nieuws. Wat? Dat kan ik nu nog niet zeggen, ze is een volger haha. Zie mijn volgende blog ;) Vandaag nog, anders morgen.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten