zondag 19 januari 2014

The Sewing Room

Wat is dit leuk. Locken. Een lockmachine stond al heel lang op mijn wenslijst. Waarom? Eigenlijk weet ik dat niet. Tot aan gister had ik niet eerder achter zo'n machine gezeten. Eind vorig jaar werd ik dan eindelijk trotse bezitter van deze machine. Heel verstandig heb ik meteen een workshop geboekt bij Monique. Tot die tijd heb ik mij ingehouden om niet alvast te oefenen.

Toen ik de avond voorafgaand aan de workshop de machine echt bekeek dacht ik "morgen bij binnenkomst geef ik me meteen op voor de volgende workshop". Wat een ding. 



Genoten, gelachen & veel geleerd van tijdens deze workshop van Monique. Wil jij meer informatie over naailessen of een lockworkshop? Kijk eens op de website van The Sewing Room. Een volgende workshop is niet direct nodig. Echt heel veel geleerd.

Vanmiddag kon ik het niet laten. Ik moest even proberen of het thuis net zo "makkelijk" zou gaan tijdens de workshop. De start was even lastig maar zie hier het resultaat.



Geweldig! Met heel veel dank aan mijn lief. Dit heeft hij echt super voor mij uitgezocht. Heb ik al jaren een naaimachine, dit is toch wel een serieuze toevoeging. Ik wens dat ik in het voorjaar leuke producten kan toevoegen aan mijn website onder mijn label G'Woon :)

Een hele fijne doordeweeks iedereen!

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten