woensdag 22 januari 2014

't Singelhuys

Wederom een woensdag. Bijna voorbij zelfs. Gisteren zei mijn Sophie: "Mam ik heb het gevoel dat het weekend is en dat voelt niet zo prettig". Ik moest daar even om lachen, begreep wel wat ze bedoelde. Ik had namelijk hetzelfde. Waarschijnlijk omdat mijn moeder sinds lange tijd weer even bij ons was. Hierdoor kreeg de dinsdagavond & de woensdag een andere invulling. Vandaag een dag samen op stap. Even Amersfoort in. Belangrijkste was het (bij)kletsen. Daar hoort natuurlijk koffie & lunch bij.

Mam nodigde mij uit voor de lunch maar ik mocht kiezen :) Die keus was snel gemaakt. 't Singelhuys in Amersfoort. Prachtige locatie, warme huiselijke sfeer & heerlijk eten.



't Singelhuys is een Conceptstore, Kookstudio, Lunchroom, Interieurstudio en Galerie. Genoeg redenen om een bezoekje te brengen aan de Zuidsingel 67. Wil je nu alvast meer indrukken &/of informatie? Kijk dan op de website. Ook via facebook kun je de activiteiten van 't Singelhuys volgen.



Ik ben hier heel enthousiast over! Dit is ook waar ik van houd. Zo leuk. Daarna lekker gewandeld door het mooie Amersfoort. Blijf het een heerlijke stad vinden. Jaren met veel plezier gewoond. En misschien... Je weet het niet. Moeders heb ik op tijd naar het station gebracht. Inmiddels vernomen dat ze een goede reis heeft gehad & veilig en wel weer thuis is.

Helaas, het is echt nog geen weekend. Nu dan toch voorbereiden op de dag van morgen. Mijn voornemen voor 2014 "more lazy days" houdt ook in meer rust én zeker voldoende nachtrust. Het is dit jaar twee keer gelukt om op dezelfde dag naar bed te gaan als ik ben opgestaan. Zal vanavond het voor de derde keer lukken? :)

Welterusten voor nu of voor straks een fijne dag!


~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten