vrijdag 31 januari 2014

Januari

De eerste maand van het jaar is bijna voorbij. Tijd voor de eerste VIER momenten van 2014. Best lastig kiezen! De foto's zijn niet altijd mooi. De gedachten erachter des te mooier. Veel & met name gezellige momenten deze maand. Heerlijk om door mijn foto's te scrollen. Denk dat ik de foto's van mijn iPhone weer eens ga, lees moet ordenen. Daar is dit een fijn avondje voor. Nu eerst met een cappuccino opgekruld op de bank, TVK kijken met ons meisje.


  • Deze maand een workshop Locken gevolgd. Zie mijn blog van 19 januari The Sewing Room
  • Ik kan zo genieten van mijn eerste kopje koffie 's morgens. Die heb ik ook echt nodig om wakker te worden. De melkopschuimer deed niet helemaal wat ik wilde. Het toevallige resultaat was er niet minder door :)
  • Eindelijk! Het begin is er... Inmiddels is een aantal muren lekker fris. Wordt vervolgd. 
  • Een try-out bij Picknick van Lon. Zie mijn blog van 15 januari Bij Lonneke. Inmiddels zijn haar activiteiten iets gewijzigd. De links naar haar pagina's zijn aangepast in mijn blog.

Zoals ik al zei er waren veel momenten om te delen deze eerste maand van 2014. Kijk ook eens op Instagram en/of op Facebook.

Maar ik laat mijn koffie niet koud worden dus.... voor nu wens ik jullie een fijne start van de sprokkelmaand, schrikkelmaand, kortemaand, slijkmaand, regenmaand oftewel februari. 28 kansen op een mooie & goede dag!


~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten