zondag 17 november 2013

Sieraden

Precies een jaar geleden stond ze bij mij thuis op de At Home Wintermarkt met haar eigen collectie sieraden. Lara, een jongedame bij mij uit de straat. Ze maakt hele leuke sieraden & tassenhangers. Iedere keer wat nieuws. Uniek in haar soort. Dat jonge ondernemerschap, dat waardeer ik zeker. Vorige week kwam ze langs. Vol enthousiasme vertelde ze dat een winkel in Zeist haar sieraden wil verkopen. Onwijs leuk.

Even daarna kwam de vraag of ik voor haar een display wilde maken die past bij haar sieraden. En bij de sfeer van de winkel. Het moest iets "natuurlijks" worden. Na samen een tekening te hebben gemaakt, ben ik woensdagochtend aan de slag gegaan. Het komt weleens voor dat ik iets in mijn hoofd heb, maar dat mijn handen het idee niet helemaal maken. Dat was nu gelukkig niet het geval :) 






Eind van die middag hebben we samen de display een beetje ingericht, het een en ander een beetje veranderd en/of definitief gemaakt. Begin van de avond kwam ze nog even terug. Ze is zo blij met haar display. Als extra kreeg ik van haar een mooie armband en een "chunk" voor mijn eerder bij haar gekochte armband.


Dubbele blijdschap dus. Lara, door haar display en ik door haar vrolijkheid. Sinds donderdag jongstleden staat haar collectie bij Dutch Wood te Zeist. Dus... als je iets leuks zoekt voor de komende feestdagen? 

Mijn wens voor Lara is dat het een succes mag worden!

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten