zondag 17 maart 2013

Woonaccessoires of meubels?

Na een periode van woonaccessoires maken breekt er een tijd aan om mij weer eens te gaan richten op meubels. Dat is de essentie van 63. Begrijp mij niet verkeerd. Ik vind beide heel erg leuk om te doen. Het is de afwisseling met een lichte voorkeur voor het restylen van meubels. Vandaag een start gemaakt met een oud stoeltje. Deze was helemaal geel. Zoals ik al eerder heb aangegeven begin ik de kleur geel weer te waarderen. Dat zou mijn reden kunnen zijn om deze stoel, met hier en daar nog een stukje geel, zo te laten. Subtiel begin van een gele periode. Eindbestemming van deze stoel wordt waarschijnlijk onze slaapkamer. Uiteraard onthoud ik jullie het eindresultaat niet.



Bijgaand ook een foto ook de accessoires die de afgelopen week zijn geproduceerd in de Schuur. De huisjes van 63 en diverse pennenhouders staan nu op de site, onder woonaccessoires.




~XG~


Geen opmerkingen:

Een reactie posten