woensdag 27 maart 2013

Tijd vliegt...

Wat gaat de tijd toch snel. Als water door je vingers. Voor je het weet ben je ruim een week verder. Woensdag is hier vaak de meest relaxte dag van de week. De ochtend is voor mijzelf. Dan werk ik graag in de Schuur, drink ik gezellig koffie met vriendinnen, breng ik een bezoek aan een kringloop of rommel ik heerlijk in & om het huis. Deze dag brengt aan het eind altijd een voldaan gevoel. En op woensdag momenteel geen sportende kinderen. Dus... met z'n allen aan tafel.

* * *

Vanmorgen een heerlijke vondst in de kringloop bij ons om de hoek. Een klein bloemenvaasje. Ik ben gek op blauw.




Het grote geluk zat vandaag in een trommel. Een oude leuke trommel ook nog. Bij thuiskomst heerlijk met mijn handen door de opbrengst. De geur alleen is al lekker! Knopen, knopen en knopen. Allerlei soorten, maten en kleuren.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten