vrijdag 1 december 2017

Winkelvan63 | Standaard

Schreef ik eerder een blog met een tip om snel een standaardje te maken. Met die tip, en met beton, ben ik zelf aan de slag gegaan. Zie hier het resultaat. Ik vind ze zelf heel grappig! Met een magneet maak je je kaart of foto vast. Dat kan aan twee kanten. Komend weekend ga ik een serie maken. Je mag vast bestellen hoor :) Snap dat je eerst meer informatie wilt. Bel of mail me gerust. Ik neem ze sowieso mee naar de kerstmarkt (16 december in Soesterberg). 


Ook een leuk product om je cadeaubon of de enveloppe mee aan te kleden. Lees mijn blog van 21 november Cadeaubon voor meer leuke producten uit mijn shop. En de moeren? Daar hadden we al kaarsenstandaardjes van gemaakt. Inmiddels uitverkocht. Niet getreurd, die komen binnenkort ook weer. Ik houd je op de hoogte.


Het is al weer einde vrijdag. Begin zaterdag zelfs. Slaap lekker en een heel fijn weekend!

~XG~

1 opmerking: