zondag 5 november 2017

Tipvan63 | Standaardje

Vandaag poste ik deze foto op Instagram. Super schattig standaardje. Toch? Deze zijn iets te fragiel voor de shop van 63. Misschien bedenken we daar iets voor. We zijn Ingrid & ik. Afgelopen week goed bezig geweest. Zijn we dat wel vaker, nu met beton. Echt hele leuke producten gemaakt. Daarover later meer.


Mochten ze niet in de shop komen, of je vindt ze niet leuk (kan natuurlijk haha) & je wilt toch standaardjes op je kersttafel (of bij een gezellig ander diner) om te tafelindeling aan te geven. Nu heb ik een leuke tip. Al wat je nodig hebt is een paar flinke bouten, die kunnen staan & magneten. Die heb je vast wel ergens liggen?

Leuke upcycle. En als alle feestdagen voorbij zijn, gebruik je ze weer waarvoor ze zijn bedoeld.


Et voila! Nou, hoe eenvoudig & leuk!

Nog een tip voor de tafelindeling? Lees mijn blog uit 2014 Kersttafel voor een gezellige DIY. Deze is natuurlijk aan te passen aan ieder feestelijk thema.

~XG~

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel Ilse. Leuk om je reacties te lezen op mijn blog. Wens je een goede start van de nieuwe week. ~XG~

      Verwijderen