zaterdag 28 oktober 2017

DIY | Kaarsenhoudertjes

Echte kaarsjes in de boom. Dat is pas een echte kerstboom! Zelf nooit gehad, wel graag gewild. Dus ooit kaarshoudertjes gekocht. Helaas, ze blijven ieder jaar onaangeroerd in de doos met kerstspullen liggen. Dit jaar eens iets bedenken hoe ik die houders op een andere manier kan gebruiken. Dat is gelukt!

kaartje is van www.happyjune.nl
Met een nijptang haal je het knijpertje van de houder. Met een klein schroefje plaats je deze op een houten stokje. Deze stokjes heb ik op 5cm gezaagd & wit geverfd. Leuk op een klein vaasje, kruidenpotje (hee, ook hergebruik) of op een wijnfles. Maak ik veel foto's, helaas niet altijd van voor & tijdens. Volgens mij is het zo ook wel duidelijk. Toch?


Ideetje voor je kersttafel? Niet te hoog. In combinatie met een dito kruidenpotje gevuld met groen. Ik vind het helemaal leuk! Of een houder inpakken met een paar kaarsjes & een leuke kaart? Is dit natuurlijk een hele leuke kaart haha, een kerstkaart zou het ook heel goed doen. Grappig cadeautje bij een fles wijn. Ik word er blij van.

Tijdens de Wintermarkt 25 november as in IJhorst neem ik 4 setjes mee. Heb je nu al belangstelling? Laat het weten.

~XG~

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel. Ik vind ze zelf ook zo grappig die houdertjes, staat zo gezellig.

      Verwijderen
  2. Stylish as always. Leuke kaart ook! Ik dacht dat het je eigen Diy boek (al) was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Nee Linda, geen boek van mijn hand haha. Die kaart komt uit de shop van Happy June, allemaal leuke kaarten!

      Verwijderen