woensdag 6 september 2017

Alledag | Judaspenning

Tijdens mijn #dailywalk63 geniet ik van Saar & zeker van de omgeving. Welk seizoen dan ook. Er is altijd iets moois te zien. Afgelopen weekend zag ik de judaspenning. Vanmorgen geplukt. Nou ja geplukt? Waarschijnlijk was het er zo neergegooid, ze lagen los. Dacht dat de meningen thuis uiteen zouden lopen, zoals vaker (lees: meestal) het geval. Niet dus. Zo grappig soms.


Misschien niet het mooiste bosje. Een keer wat anders dan de bloemetjes van de markt. Daarbij laten ze zich leuk fotograferen. En de zaadjes? Die ga ik zaaien. Want wie zaait, zal oogsten haha.


Ik ga op voor de tweede dailywalk van vandaag. Niet alleen met Saar, een vriendin sluit aan. Wat heel vaak het geval is, zo gezellig. Dubbelop genieten heet dat! Fijne middag verder. 

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten