zondag 9 juli 2017

Opdracht | Stoepbord

Vrijdagochtend, mijn telefoon ging. Lara van TUT, "Bel ik gelegen & heb je tijd?" Op dat moment was ik druk met huishouden dus alle tijd :) Voor de Hippe Hebbedingen Fair die as zondag (vandaag dus) plaatsvindt heeft ze een soort bord nodig met TUT erop geverfd. Materiaal steigerhout, afmeting niet te breed en ongeveer 80cm hoog. Ah, alle radertjes in mijn hoofd gaan meteen draaien. Heb ik materialen in huis? Hoeveel tijd heb ik nodig? Een voorheen tafelblad biedt uitkomst in deze. Afmeting 90x60cm? Helemaal goed! Schoonmaken & schuren! Ondertussen ontving ik een appje met wat er op moest komen.



"Zoiets? En dan mag "happy wife style" lekker losjes geschreven als t lukt. Hoeft niet netjes, wel redelijk recht." Hmmm, mijn handschrift is niet alles, pen & papier lukt nog maar verven?! Veel te spannend. Toch gewerkt met sjablonen. Eerst in concept met krijt & houtskool.


We communiceren via de app. Foto hier, opmerking daar. Tekst aan de bovenkant, omdat het bord op de grond staat. Onderwijl komen er wat ideetjes binnen. Misschien een bakje of iets dergelijks voor kaartjes? Tekst "Happy Wife Style" iets meer naar boven & gecentreerd. Ook daar delen we onze gedachten. Het idee om er een bakje bij te hangen voor de kaartjes werd heel enthousiast ontvangen. Na goedkeuring op voor het echte werk :)


Of een fietsbinnenband? Om daar de kaartje achter te doen? Niet of of maar en en :) Zo grappig om van het kattebelletje het onderstaande te maken. Wilde ik het geheel gisterochtend nog een beetje bijwerken & voorzien van een extra laagje. Lara was zo helemaal blij & nam het bord meer dan tevreden mee naar huis. En weet je, Lara blij, ik blij! Zie hier het eindresultaat. 


Vanmorgen appte ik Lara om haar veel succes te wensen. Uiteraard met de vraag om een foto te appen van het bord ter plaatse. Die ontving ik. 


Ziet er goed uit allemaal. En het weer is natuurlijk helemaal super voor een hippe fair. Is Groenlo niet echt in de buurt & het huishouden roept niet maar schreeuwt om aandacht. Dus...

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten