woensdag 5 april 2017

Tipvan63 | Upcycled Tassen

Even delen hoor! Yes, ik heb een tas van Upcycled. Stond al even op mijn wensenlijstje. Waarom? Omdat het verhaal achter deze tassen mij enorm aanspreekt. Daarbij vind ik ze ook erg leuk. Tuurlijk spreekt de ene tas mij wel meer aan dan de ander. Deze tas was liefde op het eerste gezicht.

Ik volg Margreet van Upcycled al even op FB. Sinds ik op IG zit volg ik haar daar ook. @upcycled_tassen. Ze plaatst altijd gezellige foto's. Zoals ik al zei, het verhaal achter deze tassen spreekt mij enorm aan. Je weet het "Everything deserves a second life!" Als er een is waar deze quote ook bij past is het Margreet. Daarnaast passen de woorden uniek & handgemaakt helemaal bij haar.


Toen ze een foto van deze tas poste reageerde ik meteen met "deze wil ik". Vond dat best spannend. Is de tas in het echt net zo mooi als op de foto? Nou in dit geval is de tas mooier. Superfijn in gebruik. Lekker groot & niet te. Handige opbergvakken. Ook één met rits. Alles past erin, zelfs mijn laptop. Overzichtelijk. Eerder was deze tas een leren bank. Bij de rand aan de bovenkant van deze tas is het leer omgedraaid zodat je de suède kant ziet. Leuk effect! Lees een interview met Margreet op fairfrog.nl


Zie je die agenda? Die kocht ik eind vorig jaar bij happyjuni.nl. Op IG te volgen onder @happyjunenl. Deze site is ook absoluut een kijkje waard! Deze agenda is inmiddels mijn dagboek. Waarom niet digitaal? Ik ben echt geen digibeet, toch heb ik zo een veel beter overzicht met dat rommelhoofd van mij.


Zoeken naar de sleutels is met deze vaste sleutelhanger einde tijdperk. Uiteraard vergt dat wel de discipline om ze er aan te klikken ;)

Ik zeg neem een kijkje op beide sites. Totaal verschillend, allebei meer dan leuk! Nu snel die VTwonen eruit & mijn werkgerelateerde spullen er weer in. Het was een fijne woensdag!

~XG~

1 opmerking: