zondag 5 maart 2017

Werkvan63 | Bijzettafeltjes

Soms heb ik van die momenten dat ik denk alles moet anders. Hoe anders? Nieuwe bank, nieuw kleed, andere eethoek. Vlieg ik naar Ikea, Loods 5 of de Kwantum op de hoek om iets nieuws te zoeken. Dat soort snelle acties zijn vaak dure acties, na een halfjaar ben ik er al weer klaar mee. Even geleden gordijnen laten maken, is de kleur nu ze er hangen verre van wat ik in gedachten had. Wat dat betreft ben ik helemaal klaar met mezelf.


Dit is een hoekje waar ik wel blij van word. De kleuren, toch rustig en niet wit wit. Ik vind een wit interieur helemaal geweldig. In ons huis zou dat prima zijn, gezien de lage plafonds. Toch is dat niets voor ons. Wat dan wel? Tijd voor een noodboard haha. Dan zou dit plaatje er perfect in passen. 


In januari 2013 kocht ik deze bijzettafeltjes bij de kringloop. Voorzien van een nieuw blad en het kon zo de verkoop in. Daar stak mijn man daar een stokje voor. Hij kocht ze omdat hij ze te leuk vond. Ik ben nog steeds blij met die actie van hem. Ze staan dan ook niet voor niets al vier jaar hier.


Zo zagen ze er dus uit. Heb je ook zoiets staan en het mag een volgend leven? Zie hier een optie. Verven van de tafelbladen kan natuurlijk ook. Omdat dit fineer is heb ik gekozen om ze vervangen.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten