woensdag 21 september 2016

Memoborden

Memoborden. Niet alleen handig, ook superleuk! Kan het dan ook niet laten om bij een memobord van een ander even stil te staan :) Zegt wel wat over die persoon. In de begintijd van de Schuur maakte ik ze naar wens. Doe ik dat nog steeds, wel een stuk stoerder. Uit die tijd komt ook het memobord dat bij ons in het toilet hangt. Zo was het memobord.


En waarom begin ik hierover? Ik zoek dus een plek voor de verjaardagskalender die ik bij Viamartine bestelde. Zie mijn blog Verjaardagskalender. Dat idee gaat het uiteindelijk niet worden. Ik maak gewoon dat bestaande memobord wat stoerder. Weggooien kan altijd nog. Daarbij ben ik niet zo van dat weggooien. Van steigerhout met fietsbanden & stoere kopspijkers maak ik al enige tijd borden voor aan de muur. Vooral in opdracht.


Dat kan dus ook met het oude memobord. Zo gedacht zo gedaan! Bij de eerste indeling was ik minder enthousiast, dus iets veranderd. Nu ik de foto's zie vind ik de bovenste eigenlijk leuker *zucht*! Nou ja, als we maar weten wanneer iedereen jarig is. Wat vinden jullie?


Nu het moeilijkst van alles. De namen schrijven bij de datum. Is de combi niet zo spannend, dat staat wel ergens. Het moet netjes!

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten