zondag 11 september 2016

De Inmenning #2

Al eerder schreef ik een blog over onze familieboerderij De Inmenning. Daar deelde ik met jullie het resultaat van de Vossenkamer. Hier een indruk van de andere kamer, de Staphorster kamer. Dat de kamers nu namen hebben is wel lekker makkelijk. Dan weten we precies welke kamer een make over heeft gehad ;)

doorkijkje naar de Vossenkamer
De nachtkastjes en de lampjes hebben een (andere) kleur gekregen. De nachtkastjes zijn in de kleur van de achterwand geverfd, old white van Farrow and Ball. De rest van de kamer heeft de basiskleur behouden, slipper satin. Ook van Farrow and Ball. De lampjes hebben een Staphorst blauwe kleur gekregen. Met een laag primer is ieder voorwerp te verven. Zo leuk, het wordt er zo anders van!
Het hoofdeind en het beddengoed is in opdracht gemaakt. Van folklore stof uit, je raadt het al Staphorst ;) Eerder thuis had ik hier ook een dekbedovertrek van. Dan in de kleuren rood/wit.


Die stoel die je ziet in de spiegel is de volgende opdracht. Mag iets verstevigd worden & voorzien van dezelfde kleur blauw als de lampjes. Van de overgebleven stof maak je kussens. Ook verkrijgbaar in de Shop van 63. De oude aardappelmand van de deel (ruimt het daar ook weer een beetje op) heeft ook een plek gekregen.


Die twee krukjes die je daar ziet staan heb ik een paar jaar geleden opgeknapt. Op mijn website www.schuurvan63.nl onder Portfolio zie je de before & after foto's. Op naar de volgende kamer haha. Dat laat even op zicht wachten ben ik bang. Alhoewel.... As vrijdag ga ik weer even gezellig langs mijn ouders. Geintje, dat is voor de koffie!

~XG~

1 opmerking:

  1. Dit vind ik een hele mooie kamer. Dat werkhoekje zo tussen die muren, prachtig. Ik ben dol op zulke oplossingen, zo eigen.

    BeantwoordenVerwijderen