vrijdag 13 mei 2016

Zomersgerecht

Nog even genieten van buiten zijn. Ach... wat de weermensen ook voorspellen, het kan altijd anders zijn ;) Een lekker & simpel zomers recept. Als je van hartige taart houdt tenminste ;) Lekker voor een lunch. Of als een lichte avondmaaltijd na een "zwaar tafelen" periode.


Eindelijk mijn tafelkleed van Dille & Kamille in gebruik. Deze heb ik vorig jaar al gekocht. Niet dat ik het nodig had maar er hing toen een heel leuk prijsje aan. Wat is geel toch een lekker kleurtje! En zie mijn zomers bestek? Dat ziet er nog steeds goed uit. Vaatwasser bestendig :) Heb ik ze afgelopen wintermaanden niet gebruikt hoor.


De taart heeft gesmaakt! Zat vanavond dan ook niet het hele gezin aan tafel ;)

Jammer eigenlijk dat ik destijds geen datum boven het recept gezet. Het is in ieder geval heel veel jaren geleden. Dit recept heb ik van mijn schoonzus. Zij maakte deze voor ons tijdens onze gezamenlijke vakantie in Zwitserland.
~XG~

1 opmerking: