woensdag 10 februari 2016

Leuke winkels

Leuke winkels. Die zijn er genoeg. Soms loop ik een winkel binnen en dan denk ik wow! Dit is echt leuk. Dat zijn met name de winkels die op zichzelf staan. Geen dertien in een dozijn dus. Mocht je binnenkort in (de buurt van) Lochem zijn, breng dan zeker een bezoek aan Tante Pos.


Half januari bracht ik een bezoek aan Lochem. Om meubels te bezorgen & de verjaardag van mijn grote nicht te vieren. Eind van de dag, nog naarstig op zoek naar een cadeautje, liep ik door het centrum van Lochem. Ook even bij Tante Pos naar binnen. Gezellige drukte. Leuke dames aan het werk & nemen de tijd voor een leuke klets. Kleding, boeken, servies... nieuw & tweedehands. Ik werd er hebberig van. De winkel straalt een en al gezelligheid uit. Ook voor een kopje koffie of thee uit een mooi vintage kopje kun je daar terecht.

Aan de website van Tante Pos wordt momenteel geklust. Wil je alvast meer informatie? Kijk dan op Facebook. Daar kun je Tante Pos ook volgen. Wil je meteen een bezoek brengen? Markt 8 in Lochem, op maandag gesloten.

Nu ga ik niet meer op een avond of zondag naar mijn zus. Alleen nog maar doordeweeks :) Dan met meer tijd zodat ik Lochem kan herontdekken. Als jong meisje logeerde ik vaak bij mijn oom & tante in Laren. Dan gingen we ook naar Lochem, niet om te winkelen maar naar de bios of naar het zwembad.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten