woensdag 6 januari 2016

Goed begin...

De eerste woensdag van 2016. De eerste schuurdag van 2016. De eerste opdracht van 2016.

Goed dagje vandaag. De bedoeling was om vandaag richting mijn ouders te rijden. Gezien het daar een ijsbaan is, zei mijn vader dat het verstandiger was om niet te komen. Komend weekend in de herkansing. Hierdoor wel tijd voor actie in de Schuur van 63. Love it!

Tijdens ons jaarlijks "Niggiesweekend" werd door een mijn van leuke nichten de vraag gesteld of ik een nieuw blad voor haar laptoptafel kon maken. Van sloophout of steigerhout. Onderstel stond al in haar garage ter afvoer.


Het onderstel kwam tijdens de Feestdagen. Al even mijn gedachten laten gaan hoe ik het blad zou maken. Geen idee hoe het tafeltje eruit zag met blad. Waarschijnlijk zoals op de foto links, die ik van internet heb geplukt. Zo grappig hoe dit zich dan ontwikkelt. Vanmiddag na het uitvoeren van mijn idee was ik helemaal niet blij. Dat gaat het dan ook niet worden. Verder bedenken hoe dan wel. Rekening houden met de vier punten in het chromen onderstel waarmee je het blad vast kan zetten. Dit is echt zo leuk om te doen!

Morgen een dag op kantoor. Heel anders. Sinds ik heb aangegeven dat ik minder gelukkig was in mijn werk daar, andere werkzaamheden heb & natuurlijk (of met name ;)) door dat deze week mijn nieuwe rooster is ingegaan heb ik daar echt weer zin in.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten