maandag 23 november 2015

Wintermarkt IJhorst

De eerste Wintermarkt is een feit. Althans de eerste Wintermarkt in samenwerking met mijn moeder.  Dank je wel mam! Deze markt vond afgelopen zaterdag plaats op onze familieboerderij De Inmenning (deze site is niet helemaal up-to-date, het geeft wel een indruk) in IJhorst. De entourage alleen al is geweldig. Dubbel zo leuk omdat ik op die boerderij geboren ben.



Het was echt succesvol. Mooie & eerlijke producten. Voor jezelf & voor je huis. Uiteraard was het succes te danken aan de gezellige standhouders. En niet in de laatste plaats ook door het grote aantal bezoekers. Altijd moeilijk om een schatting te maken, tellen was geen optie ;). Wij denken ruim 150 mensen. De sfeer was echt relaxed, gemoedelijk en voor mij ook "back in time". Veel bekenden van eerder gesproken, waaronder mijn kleuterschooljuf.

Het was vooraf best spannend. Omdat je iedereen een goede dag wenst.

Volgend jaar weer. Om precies te zijn, zaterdag 19 november 2016! Draaiboek ligt al klaar :)

~XG~

2 opmerkingen:

  1. Ziet er uit als een mooie markt, op een prachtige locatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben soms niet snel met reageren, zeg maar gerust gewoon laat. Misschien heb ik al via IG gereageerd. Soms weet ik het gewoon niet (meer). Volgend jaar organiseren wij weer deze markt. Dan op zaterdag 19 november. Noteer 'm vast ;) Zou het leuk vinden om je te ontmoeten. Groet Gerla

    BeantwoordenVerwijderen