donderdag 1 oktober 2015

Kookboekstandaard

Al enige tijd heb ik de kookboekstandaard van steigerhout in mijn shop staan. Nou ja in mijn shop... het artikel staat al een tijdje op "uitverkocht". Het is een stoer item voor je keuken. Als ik in de Schuur aan de slag wil gaan om deze standaard en andere items op voorraad te maken, komt er vaak een andere opdracht of klus tussendoor. Voor 63 of voor thuis. Nu is dit een opdracht :)  Een standaard op maat voor een ipad. Niet één, maar zes.


En dat is wat ik nou zo ontzettend leuk vind. Dat, ook als het artikel op "uitverkocht" staat, toch bij je besteld wordt. Het zijn altijd leuke & gezellige gesprekken. Nu voor een bakkerij. Dus met taart!



Voorzien van een stempel van 63 gaan ze zo de deur uit. Hoe vaak er ook een pakket de deur uit gaat, ik blijf ik het spannend vinden.


Nu nog even inpakken en voorzien van een passend labeltje. Ik ga rennen. Fijne middag. Avond. Of weekend? Gewoon een fijne tijd dus.

~XG~

1 opmerking: