dinsdag 15 september 2015

Badkamer van 63 #2

Het vorige blog over de Badkamer van 63 eindigde ik met "Het slopen kan beginnen". Nou dat is inmiddels gedaan. Er is veel meer gedaan, gelukkig wel. Weinig foto's van & na het slopen. Te wazig :(

Beetje gezellig gemaakt en de poster uit de Flair opgehangen. Hoe toepasselijk. Nog grappiger is de 5 augustus (de dag van het slopen) quote van Loesje. "Mag ik met jou douchen, ik heb te weinig campingmuntjes". Hieronder een tussenstand.


Inmiddels is de aannemer is al lang met een ander project bezig (nee niet bij ons haha) & zijn wij vol energie terug van een kort tripje naar Zuid Spanje.

Omdat de stuc op sommige plaatsen vrij dik is, was de droogtijd toch echt ruim 2 weken. Ik wilde de tegels & de plinten gelijk laten lopen met de stuc. Geen randjes dus. De planning was dan ook om meteen na dit heerlijke weekend met familie te gaan sausen. Die energie was er wel, de zin was ver te zoeken. Gelukkig gevonden. Het plafond & de muren zijn wit. Morgen de tweede ronde.


Afgelopen periode konden we wel gedeeltelijk gebruik maken van de badkamer. Hoe fijn dat deze trolley precies past onder het badmeubel. Deze kocht ik ruim 25 jaar voor mijn eerste huisje. Drieringensteeg in Amersfoort. Zo leuk! Vind ik dan.

Wens komend weekend deze badkamer toch fijn af te kunnen stylen. Of dat lukt? We moeten nog kleur bepalen voor de achterwand...

Fijne avond!
~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten