vrijdag 8 mei 2015

Pallet pallet...

... aan de wand, wie is het mooiste pallet van het land?

Die van mij nog niet haha. Eerst moet alles nog groeien & bloeien. Zo zie ik dat dan voor me. Helemaal vol. Dat komt vast. Zoek op internet, met name Pinterest is zo leuk en je vindt de leukste verticale tuinen. Niet allemaal mijn smaak of dat het past bij ons huis. Deze heb ik gemaakt, speciaal voor kruiden. Eens zien of ik groene vingers heb :)

chocolade munt
critoenmelisse
marrokaanse munt
aardbei

Linksonder staat tijm en rozemarijn. Die rozemarijn haalt het niet :( Basilicum rechtsonder ook niet, kan ik je nu al vertellen.

Leuk om te maken en echt niet moeilijk. Wat je nodig hebt is een pallet, stukje gaas, worteldoek & een nietpistool. Althans, ik heb het gaas gewoon vastgeniet. Het pallet heb ik eerst wit gemaakt omdat ik dat mooier vind. Ook de planten komen beter uit. Hoeft natuurlijk niet.

before & de verkeerde muur (geen zon)

Het gaas bekleden met worteldoek. Kan los, je kunt het ook net als het gaas vastnieten. Potgrond erin. Bijna klaar. De kruidenplantjes nog. 



Uiteraard kun je er ook andere plantjes in doen. Let wel dat het heel ondiep is.

Zal vast nog wel eens fotootje posten op FB of IG hoe het er mee staat. Nu genieten van een kop thee uit eigen tuin. Geen munt maar citroenmelisse. Super fris & lekker. Fijn weekend!

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten