zaterdag 21 maart 2015

Nationale Jeansdag

Je kunt het zo gek niet verzinnen of er is er wel een dag voor. De ene Nationale Dag heeft meer betekenis dan de andere. Vandaag is het Nationale Jeansdag. Tja... wat moet ik daar nou van vinden?? Tuurlijk, is er niets lekkerder dan een goed zittende spijkerbroek.

etalage America Today - Amersfoort

Ik heb er genoeg. Vooral de stapel "te klein" is momenteel groot. Frusterend laten liggen of maak ik er iets anders van. Ik laat ze even liggen als stok achter de deur zeg maar ;) Genoeg andere spijkerbroeken liggen waar ik ooit wat mee wil doen. Enkele jaren geleden een Jeans Foulard gemaakt van de spijkerbroeken van onze kids. Ook veel kussens gemaakt van deze stoere sterke stof. Helaas ligt dat even stil. Een leuke DIY. Wil je niet zelf aan de slag? Ik heb er nog twee in voorraad. Kijk in de Shop van 63 voor meer info.



In de Vrouw van dit weekend staat ook een leuke DIY. Jeanskrukje. Klik hier voor de werkbeschrijving. Ik zet 'm in ieder geval op mijn to-do-list.



En mijn favoriete Jeans? Dat is toch wel deze. Eigenlijk is dit mijn woensdag Jeans. Als het wat vaker kan dan die ene dag in de week, heel graag :)

~XG~

1 opmerking:

  1. Nationale jeansdag..... waarom niet. Kende het niet in ieder geval.
    Maar je hebt gelijk, er is niets boven een lekker zittende spijkerbroek en dan vooral die ene, oude, afgedragen die je op je vrije dag aan kunt doen.........

    BeantwoordenVerwijderen