zondag 28 december 2014

Meesmaand 2014

Dat was hem dan. De Meesmaand van 2014. Het was een heerlijke maand. Rustiger dan voorgaande jaren. Of ik was relaxter, kan natuurlijk ook :) Tussendoor mogen genieten van een paar dagen zon. Kerst was dit jaar bij ons. Gezellig! Hieronder een kleine collage, willekeurige volgorde.


onze oudste 19 * DIY kerstkussens * kerstsok om het gipsbeen van mijn vader * DIY kerstboompjes * rendiertjes, de gehaakte is gemaakt door Lisanne van #draadenpraat * kersthoekje * DIY happy birthday * #alltheluckintheworld * DIY kerstster aan de Schuur van 63 * bitterkoekjestulband * onze middelste 18 * kerstcadeautjes kwijt (nog steeds...) * chocolademuffin met frambozen & banaan * DIY kerstboom * onze middelste dus 18 * onze jongste 14.

En met dat laatste sloten we gisteren deze leuke maand af. Morgen even aan het werk. Benieuwd of ik dan ook echt een maandaggevoel heb. Ben zo in de war met of door al die feestdagen.

~XG~

1 opmerking:

  1. Prachtige collage! Echt heel mooi, en zo leuk om mijn kind weer even te zien ;) Hij hangt prachtig!!! Liefs Lisanne en succes met de maandag, ik ken dat!

    BeantwoordenVerwijderen