donderdag 18 december 2014

Lucky Cranes

Vaak kom ik op "social media" leuke dingen tegen. Ik heb (of is het neem?) niet altijd de tijd om te delen. Dat wil ik bij deze wel graag doen. Begin deze week heb ik het pakje van Julia mogen ontvangen. Vandaag doe ik 4 Lucky Cranes op de post!

Kan natuurlijk hier het hele verhaal & idee van Julia omschrijven. Veel leuker is het om een kijkje op haar site te nemen. Klik hiervoor op de foto hieronder.

#notmypicture
 

Eentje houd ik zelf. Komende periode mag (moet) ik een aantal beslissingen nemen. Dat heb ik altijd aan het eind van een jaar. Allemaal op zakelijk vlak. Spannend & leuk, denk ik zo. Zal voor mezelf een mooie wens insturen. Of werkt dat dan niet? Ik zal het jullie laten weten :) Voor nu wens ik jullie een fijne (donder)dag.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten