woensdag 17 december 2014

Kerstliedjes

Soms moet ik nadenken. Dat doe ik het liefst én kan ik het best tijdens het DIY-en.
En gezien Kerst ieder jaar weer hetzelfde liedje is bedacht ik het volgende. Ik had zoiets al in mijn hoofd had zitten met huisjes & taart. Dan met andere muziek natuurlijk. In de keuken wil ik er ook nog een met koffie. Ach ideeën genoeg.

 

Je hebt nodig: mooi papier, (foto)lijm, een achtergrond en een fotolijstje. Je kunt een kopie maken uit een muziekboek. Op internet vind je ook voorbeelden. Of bij de kringloop natuurlijk. Bij de Denneboom heb ik serieus lang getwijfeld. Een grote boom, meerder kleintjes of een boompje.


Happy Birthday is inmiddels ook af. Dan kan ik de Denneboom vrijdag even vervangen. 
Omdat de jongste zoon vrijdag 18 wordt gekozen voor het snorretje. Het papier is van de Hema, return to sender. Hierbij heb ik fotolijm gebruikt omdat het papier heel kwetsbaar is. Lijm zie je er zo doorheen. Ervaring haha!  


Home Sweet Home staat al een paar weken. Dit muziekblad is van de kringloop. Hier wil ik iets met wit opplakken. Dacht eerst aan plusjes, het worden huisjes. Nog niet van gekomen. Als de Feestdagen voorbij zijn, dan misschien.

Sophie, onze jongste kwam op het idee om deze lijstjes allemaal boven de piano te hangen. Zeker een leuk idee. Of het past bij ons? We denken. En ondertussen gaan we gewoon door met DIY-en. Of was het nou andersom ;)

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten