zondag 19 oktober 2014

Minimorfose

In mijn vorige blog schreef ik al dat wij toe zijn verandering. Verandering in het huis. Dit weekend was een prima moment om te starten. Zij het niet dat ik werd overvallen door een vervelende verkoudheid :( Die heb ik nu redelijk onder controle. Omdat ik niet de enige ben die toe is aan verandering is mijn Mees vast begonnen.


Zo zie je, je smaakt veranderd. Die klassieke haard, daar was ik al enige tijd op uitgekeken. Destijds wel bewust uitgezocht. En zie hier, het resultaat tot nu toe. Eigenlijk een kleine ingreep, toch een grote verandering.

Nu dacht dat ik nog niet toe was aan een hele "strakke" haard. Toch denk ik daar nu anders over. We zijn er nog niet helemaal uit. Voorlopig brandt ie lekker zo.

Ik lees wel een "wordt vervolgd" :)

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten