woensdag 3 september 2014

Weer op naailes

Voor de zomervakantie had ik bedacht dat ik wel weer op naailes zou willen. En dat ook meteen aangegeven bij Monique van THE SEWING ROOM. Vandaag was de eerste naailes. Heel gezellig om terug te zijn. Een relaxed privélesje. Geen nieuwe technieken, wel een gezellige klets & koffie. Niet iedereen heeft schoolgaande kinderen, dus wordt er her & der nog genoten van de vakantie. En er zijn nog plekken vrij op de woensdagochtend. Dus heb je interesse? Kijk even op haar SITE.

Dat was gisteravond heel even anders. Lichte paniek. "Oh my... morgen naailes! Wat ga ik doen? En komt het wel uit in mijn planning? Ik heb hier thuis genoeg te doen, de tuin is een puinhoop, eigenlijk wilde ik een start maken met de opdrachten voor de Schuur en.... en...."  Loslaten. Toen ik bed lag kwam het idee voorbij.


Vorige week heb ik twee kussenhoezen gekocht bij de Action. Beetje saai zijn ze wel maar de kleur was helemaal goed. Voor de kamer van onze dochter. Met een "wat ik nog had liggen" stofje heb ik er een + opgenaaid. Zie het vrolijke resultaat. Ook Sophie helemaal blij. Zo maak je van een eenvoudig kussen een uniek exemplaar. Ik heb dat al eens eerder gedaan met een oud saai effen blauw kussenhoes. Uit een oude jeans een + geknipt en erop genaaid. Dit kan natuurlijk met alle symbolen, letters & cijfers. Zo geef je je kussenhoes weer een volgend leven ;)

De woensdag krijgt vanaf nu een andere indeling. Behalve de 2e woensdag van de maand. Dat blijft voorlopig een Open Schuur ochtend. Over twee weken weer. Geeft mij even de tijd om na te denken over een project ;)

Aansluitend even slenteren over de markt. En de hele middag nog voor me :) Inmiddels is die middag allang voorbij. Vol energie de was weggewerkt & wat in de tuin gedaan. Met de allerliefste hulp die er is :) 

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten